.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه های مجازی، پيشتاز اطلاع‌رساني تسهيلات نوروزي مازندران

رسانه های مجازی مازندران مثل سال گذشته پيشتاز اطلاع‌رساني در ستاد تسهيلات مازندران است.

در سال گذشته بيش از 700 خبر و گزارش نوروزي از ستاد تسهيلات سفر استان مازندران بر روي خروجي‌ رسانه‌هاي مجازي و خبرگزاري‌ها مازندران قرار گرفت تا اين رسانه در نبود روزنامه و هفته‌نامه‌ها در ايام تعطيلات نوروزي خلا اطلاع‌رساني را در كنار رسانه ملي پر كند.

مسئول كميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران بعدازظهر امروز در حاشيه نشست ستاد تسهيلات سفر در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اظهار داشت: با آغاز به كار ستاد تسهيلات سفر مازندران كه روز گذشته با حضور معاون عمراني استاندار مازندران صورت گرفت، تاكنون 20 خبر از سوي نمايندگي خبرگزاري‌ها درج شده است.

مهران حسني تعداد اخبار پخش شده از طريق راديو استاني را سه مورد اعلام كرد و گفت: تاكنون يك مورد خبر نيز توسط راديو سراسري پخش شده است.

‌مسئول كميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران زمان صرف‌شده براي اخبار نوروزي مازندران را در راديو استاني چهار دقيقه و در راديو سراسري را دو دقيقه اعلام كرد.

وي تعداد اخبار پخش شده از تلويزيون استان مازندران را چهار خبر از روز گذشته تاكنون اعلام كرد و بيان داشت: يك خبر از طريق رسانه ملي به صورت سراسري پخش شده است.

‌مسئول كميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي تصريح كرد: 300 دقيقه از برنامه‌هاي راديوي مازندران نيز با رويكرد اطلاع‌رساني، آموزشي و سرگرمي به نوروز در مازندران اختصاص داشته است.

وي از تهيه و پخش سه گزارش مستند از نوروز و جاذبه‌هاي گردشگري از تلويزيون خبر داد و اعلام كرد: تاكنون براي آگاه سازي عمومي 72 هزار بروشور چاپ و توزيع شده است.

حسني تعداد كمپ‌ها، چادر و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني انتظامي مازندران براي نوروز را 100 پايگاه برشمرد و اظهار داشت: 28 كمپ، چادر و پايگاه اطلاع‌رساني نيز آموزش و پرورش مازندران به اين امر اختصاص داده است.

‌مسئول كميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران تعداد كمپ‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري استان را 19 مورد بيان كرد و افزود: تاكنون براي اطلاع‌رساني شهري 18 پيام و تيزر از تلويزيون‌هاي شهري شهرهاي مازندران تهيه شده و در اختيار عموم قرار گرفته است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.